فریت بار فرودگاه امام

فریت بار فرودگاه امام

فریت بار فرودگاه امام

فریت بار فرودگاه امام

فریت بار فرودگاه امام چیست؟


خدمات فریت بار فرودگاه امام

مسافران گرامی می توانند پس از تهیه بلیت از شرکت های خدمات مسافرتی، از ایرلاین ها در مورد میزان بار مازاد اطلاعات دریافت کنند. لازم به ذکر است که میزان اضافه بار در خطوط هوایی متفاوت است فریت بار فرودگاه امام خمینی یکی از روش های فریت بار به خارج از کشور است.


اگر مقدار بار با مسافر از حد مجاز بیشتر شود، مسافر باید مبلغی را به عنوان بار اضافی پرداخت کند. با توجه به بالا بودن مبلغ این مبلغ، تسهیلاتی برای ارسال بار مازاد با مسافران از طریق باربری در نظر گرفته شده است که مبلغ آن بسیار کمتر از قیمت اضافه پرداختی است.


لازم به ذکر است این تسهیلات تنها به مسافرانی ارائه می شود که دارای بلیط و گذرنامه بوده و شخصاً به باربری فرودگاه مراجعه نمایند.


مراحل حمل بار به شرح زیر است:

چند روز قبل از تاریخ پرواز به دایره باربری فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) مراجعه و از مدیر باربری مجوز ورود به منطقه را بگیرید.

حمل بار به دایره ارزیابی گمرک جهت بازرسی و بازرسی

اخذ فرش سبز گمرکی و مراجعه به دفاتر شرکت های حمل و نقل هوایی خارج از کشتی جهت اخذ بارنامه و برچسب بار.

برای نصب برچسب روی بار تحویلی به دایره باربری مراجعه کنید

مسافران عزیز باید به نکات مهم زیر نیز توجه داشته باشند:

مسافری که ایرلاین خاصی را برای سفر خود انتخاب می کند، لزوماً مجبور نیست بار خود را با همان شرکت هواپیمایی بارگیری کند و مسافر حق انتخاب دارد.

از ارائه برگه سبز گمرکی به افراد غیرمسئول برای صدور بارنامه جداگانه خودداری کنید و حتما شرکت هایی را که دارای مجوز و در فرودگاه هستند انتخاب کنید.

گمرک جمهوری اسلامی ایران بابت صادرات کالای فریتی تنها 1.5 ریال دریافت می کند و برای تشریفات گمرکی هزینه دیگری دریافت نمی کند.

برای سود بیشتر، خطوط هوایی بارنامه های خود را به آژانس های حمل و نقل هوایی تحویل می دهند تا به آنها بازاریابی کنند. تفاوت قیمت در جهت خاصی به دلیل رقابت آژانس ها با یکدیگر است، پس بهتر است مسافران محترم قبل از صدور بارنامه از آژانس های مختلف در مسیرهای مختلف قیمت را استعلام کرده و سپس اقدام به صدور بارنامه نمایند. بارگیری

از حمل کالاهای ممنوعه ارسالی خودداری کنید تا در سالن فریت دچار مشکل نشوید.

توضیحات برخی کالاهای ممنوعه:

صادرات عتیقه، آثار هنری اصیل، نسخ خطی و چاپ سنگی، آثار خوشنویسی، کاغذهای مینیاتوری و مصنوعات طلا و نقره، سنگهای قیمتی، ارز، ریال ایران، تابلوهای اصیل، فرش و قالیچه دستباف و به طور کلی هرگونه عتیقه و اشیای تاریخی. و میراث فرهنگی کشور ممنوع است.

اسلحه، مهمات و تجهیزات نظامی اجازه خروج از کشور را ندارند.

خروج هر نوع فیلم، نوار، سی دی و تابلو نقاشی فقط با مجوز وزارت ارشاد جمهوری اسلامی ایران امکان پذیر است.


منبع


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد